środa, 7 marca 2012

róża z czekolady plastycznej

różyczka z czekolady plastycznej


Wyklejenie takiej różyczki jest bardzo proste, a efekt na prawdę miły oku.
Jak to zrobić?
1. Z czekolady ugnieć łezkę o wielkości ok. 1 centymetra i nabij ją np. na wykałaczkę.
2. Kawałek czekolady rozwałkuj na cieniutki placek (1 mm) i wykrawaj kółka. Ja użyłam do tego zakrętki z ostrym rantem, takiej od plastikowej butelki .
3. Jednym z cienkich kółeczek owiń łezkę tak, by powstała tutka z małym dziubkiem. (fot.3)
4. Zanim nakleisz następne "płatki", rozgnieć kółeczko palcem z jednej strony - płatek będzie wyglądał naturalniej, gdy będzie troszkę pogufrowany.
5. Przyklejaj płatki tak, by za każdym razem u dołu tutki zostawić niedoklejony płatek, bo pod niego należy dokleić następny.
W zależności od tego, jak bardzo rozwiniętą różyczkę tworzymy, użyjemy różnej ilości płateczków. Na moją różyczkę zużyłam 10 kółeczek.


Miłej zabawy ;)

moja tortowa kombinacja z czekoladą plastyczną




2 komentarze:

  1. Witam :) Czym Pani ozłociła róże brazowe? Byłabym wdzięczna za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taki barwnik złoty w proszku kupiony na allegro i pędzelkiem do farb plakatowych potraktowałam różyczki. To jest coś takiego, jak w linku http://allegro.pl/barwniki-spozywczye-perlowe-zloty-srebrny-2-5g-7ml-i3441386165.html

    OdpowiedzUsuń