wtorek, 4 września 2012

papryka faszerowana


To kolejny sposób na mięso mielone. Tym razem w delikatnej miseczce z papryki. Dla mnie pycha.



Przygotowałam:
5 papryk
ok. 40 dag mięsa mielonego
1 dużą cebulę
1 ząbek czosnku
1 puszkę kukurydzy
1 puszkę groszku
5 plasterków żółtego sera
1 jajko
łyżeczka soli
duża szczypta pieprzu

1. Mięso mielone usmażyłam (na szklance wody) z cebulą i czosnkiem przeciśniętym przez praskę - odczekałam, aż woda odparuje a cebulka się zeszkli.
2. Do wystygniętej masy dodałam  odcedzony groszek i kukurydzę.
3. Całość wymieszałam z solą, pieprzem i surowym jajkiem (danie wyszło bardzo delikatne - aby stało się bardziej wyraziste, należy dodać więcej przypraw)
4. Papryki umyć, odciąć im "czapeczki", wyjąć gniazda nasienne i faszerować masą mięsną. Na wierzch położyć plaster sera i czapeczkę z papryki.
5. Wstawić w formie do piekarnika rozgrzanego do 200 stopni na ok. 15 minut.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz